viernes, 21 de enero de 2011

Primers passos

Avui m’endinso en el món dels blocs i ho faig com a estudiant de primer curs d’Administració i Direcció d’Empreses.
Tot i que mai m’hauria imaginat escrivint aquí sobre hosteleria, m’hauré d’esforçar per fer-ho amb periodicitat ja que serà una eina de treball fonamental en el meu aprenentatge.
Procuraré  que les entrades estiguin ben organitzades i que siguin fàcils de trobar, per aquest motiu, agruparé les entrades en diferents grups mitjançant etiquetes.
Seguint els consells del professor, faré el possible per a que aquest bloc m’ajudi a aprendre el màxim possible, publicant articles, informació complementària, notícies que puguin ser interessants per a tots nosaltres.



2 comentarios:

  1. M´encanta aquest blog. El mon de l´hosteleria dona molt de si i es pot parlar de moltíssimes coses.
    T´animo a continuar i a veure si ens vas contagian amb mes temes.....

    ResponderEliminar
  2. Moltes gràcies Esther!
    La veritat és que sí, el món de l'hosteleria abarca temes molt diversos, i és molt interessant.
    Intentaré anar publicant més entrades.

    Un petó!

    ResponderEliminar